اخبار

صفحه اصلی اخباراخذ مجوز تولید ملی بذر غلات توسط کشت و صنعت فدک

اخذ مجوز تولید ملی بذر غلات توسط کشت و صنعت فدک

1397/02/01

س از چهار سال تلاش مستمر و شبانه‌روزي، تيم مهندسي كشاورزي كشت و صنعت فدك با همكاري‌هاي مستمر موسسه تحقيقات ثبت و گواهي بذر و نهال و شركت هاي SAATBAU LINZ،Dieckmann  و Limagrain به عنوان اولين و تنها شركت توليد كننده بذر غلات (گندم و جو) موفق به دريافت مجوز ملي توليد در سطح كشور گرديد.

اين شركت در حال حاضر در بيش از 10 استان كشور اقدام به توليد بذور گندم و جو در طبقات مختلف بذري با تنوع بيش از 7 رقم نموده است. در سال زراعي پيش رو توليد بذر دانه هاي روغني نيز به مجموعه محصولات اين شركت اضافه خواهد شد.

دستيابي به اين امر را مي‌توان حاصل راهنمايي‌هاي تخصصي گروه فني و سرمايه گذاري عظيم و زيرساختي در راستاي بهبود كيفيت مزارع توليد بذر دانست. شركت فدك همواره نسبت به پايبندي به بالاترين استانداردهاي مديريت توليد و نظارت متعهد بوده و پايبندي به اين تعهدات را نسبت به مصرف كنندگانش با جديت تمام پيگيري مي‌كند تا به طور متداوم، به اجرا درآيند.

عرضه بذور توليدي با بالاترين كيفيت‌ها، از محل كارخانه تا به دست مصرف‌كنندگان را مي‌توان از نتايج اين تعهدات دانست كه در راستاي نهادينه‌ترين مسئوليت اين شركت در قبال كشاورزان مبني بر بهبود زندگي و سهيم شدن در ساخت آينده‌اي سالم‌تر هستند.

.